fredag, september 3

Albin Myers & Walogia - Romani Beats




OUT September 6

Nero Recordings

9 kommentarer:

Anonym sa...

Albin Myers FTW

Anonym sa...

nero is hoooooooooooot

Anonym sa...

Jävlar vad ni projekt 1408 har tappat det. Från att ha varit Sveriges bästa houseblogg , enligt mig, till en helt usel houseblogg...
Dags att sätta igång det gamla maskineriet igen.
KOM IGEN NU!

F sa...

Hej Anonym!

I väntan på vårt nya projekt som drar igång stax så har vi (jag) inte haft tid att lägga på 1408. Men, av etedetta kommer något nytt och bättre komma..

Tills dess kan jag tipsa alla PC användare om programmet Mulve.exe där iaf jag hittills lyckats söka fram ALLA house låtar nya som gamla jag letat efter.

Now days stängs zippyshare länkarna ner. Så hoppas ni får nytta av program tipset!

/ 1408

Averna sa...

My GOD "F", hur ska jag kunna tacka dig?! :D
Mulve är ju helt fantastiskt, nu kommer jag vara galet upptagen med att tanka alla gamla bortglömda låtar! :D

Stort tack!

F sa...

hahahahaha kör hårt!


/ F

Pontus sa...

Ja, det är trist att 1408 dog. Hoppas ert nya projekt blir något.

Mulve är grymt, förresten. Tack för tipset.

Anonym sa...

Denna va ju riktigt dårlig.

Anonym sa...

Albin Myers & John Dahlback - Light Of Day (Original Mix)

http://www29.zippyshare.com/v/69528828/file.html