torsdag, april 2

Leave The World Behind!

Finally! I have been waiting for this day for months! Projekt1408 proudly present "Leave The World Behind", As one of the most insane and long-awaited releases the last six months. The completely four, as they are called, will completely rulle the world!

I hope you will support them! They are worth it! You can buy the track at beatport.

Steve Angello, Sebastian Ingrosso & Laidback Luke feat. Deborah Cox - Leave the world behind (original mix)

Peace! // Axel

8 kommentarer:

Alex R sa...

nu får du för fan ta och ge dig.. och du vet precis vad jag menar.

Projekt 1408 sa...

Alex! Kan inte du kontakta mig på min mejl istället? A_projekt1408@live.se // A

oscar sa...

Ni är så kassa

Anonym sa...

Rulle the world? Varför bloggar ni ens? Typ ett inlägg i månaden

Anonym sa...

Vad e det för fel på folk!? Jag tycker ni gör ett kanon jobb! Alltid ny och fräsch musik. Fortsätt så! Ni lär er av kritik.

// Martin

Anonym sa...

cool video interview with Dana Bergquist @ www.cuepoint.tv

Anonym sa...

Lyssna inte på killarna ovan, kör på lika bra som ni alltid gjort! Jag gillar eran stil. Alltid en blandning av musik, lite soft och lite tyngre.

Anonym sa...

varför släpper ni inte fler låtar? Dåligt att promota så mkt som ni gör om det inte funkar... :P